Skip to main content

Evenementencommissie

De NCDH organiseert diverse activiteiten, onder andere op het gebied van sport, spel en show. Deze evenementen worden geheel door vrijwilligers georganiseerd waarbij de evenementencommissie de drijvende kracht is. Samen met het bestuurslid verzorgen zij met veel enthousiasme een gevarieerd aanbod aan acitviteiten voor liefhebbers van de Dalmatische hond. 

De NCDH stelt zich ten doel de liefhebberij voor en het verantwoord fokken van ons mooie ras te bevorderen door liefhebbers en fokkers nader tot elkaar te brengen. Hiervoor worden jaarlijks een aantal evenementen georganiseerd:

  • Infostand NCDH 2022Kampioenschaps­clubmatch
  • Jonge honden & veteranendag 
  • Ledenbijeenkomsten / informele discussiemiddagen
  • Sport & spel activiteiten
  • Lezingen voor fokkers en andere geïnteresseerden
  • Workshops

Daarnaast worden in samenwerking met de DIN-fonds commissie de volgende evenementen georganiseerd:

  • Wandelingen
  • DIN-fonds familiedag

Een overzicht van geplande evenementen is te vinden in de kalender op deze website. Daarnaast worden nieuwe evenementen via het clubblad, de ledenmail en onze Facebookpagina aangekondigd.

De evenementencommissie vergadert voornamelijk online en treft elkaar geregeld tijdens de geplande evenementen. 

Vragen over of aan de evenementencommissie? Vul het contactformulier in dan nemen zij z.s.m. contact met je op!

Contact opnemen 

De commissieleden

De evenementencommissie van de NCDH bestaat uit:

  • Monique den Hollander-Uijtenhaak
  • Jacqueline Honing
  • Simone Maten
  • Joëlla Verhek

Joella Verhek

 

"Hi, ik ben Joëlla Verhek. Sommige van jullie zullen mij misschien al kennen maar ik woon samen met mijn 4 dalmatiers. Spot, Ruby, Lily en Blue. Ik fok sinds een aantal jaren onder mijn kennel Flying spots af en toe een nest puppy’s. Ook heb ik al eerder in de evenementencommissie geholpen met het organiseren van de evenementen en shows! Ik kom graag weer helpen en zorgen dat er weer gezellige en leuke evenementen op het programma komen te staan! Ik heb hier enorm zin in! Extra handjes zijn altijd welkom! Dus mocht je ook willen helpen wees vooral welkom!" ~ Joëlla

 

Jacqueline met

 

"Hallo, Mijn naam is Jacqueline Honing, ik woon in Den Haag met mijn 2 dalmatiërs en 1 niet-dalmatiër hond. Sommige zullen mij wellicht al kennen door misschien de hondenshows. Ik hoop binnen de commissie Fokkerij & Gezondheid te kunnen bijdragen met de gehele commissie voor ons zeer geliefde ras. Wie weet spreken we elkaar snel op een alv, een fokkerijbijeenkomst of wellicht op een show. Daarnaast draag ik mijn steentje bij in de evenementencommissie waar ik vooral hoop om in vooraf met de andere vrijwilligers, het regelwerk en het planwerk wat te kunnen betekenen. Ik kijk er enorm naar uit om met zijn allen leuke evenementen te organiseren voor alle leden." ~ Jacqueline 

 

Simone Maten

 

"Hallo! Ik ben Simone Hoekstra-Maten. Samen met Peter hebben wij de kennel Apollo Estate. Wij hebben momenteel vijf Dalmatische honden: Laika, Miro, Gaia, Karu en Senna. Ik wil graag een bijdrage leveren aan de evenementencommissie door te helpen bij de organisatie van de jaarlijkse clubshow. Zodat dit weer een leuke dag wordt! Wellicht tot op de clubshow!" ~ Simone

 

Monique den Hollander

 

"Mijn naam is Monique den Hollander en ik woon samen met mijn man, Fleur (onze dalmatier van 2,5 jaar oud) en 2 angst-katten uit het asiel, in de buurt van Rotterdam. Fleur is onze derde dalmatier. Onze 1e dalmaat, Sven, is helaas maar 4 jaar geworden. Onze tweede dalmatier, Puck, heeft de mooie leeftijd van 13,5 jaar bereikt. Kortom, al 20 jaar verliefd op stippels. Ik zeg altijd dat ik wel 5 dalmatiërs zou willen, maar dat vindt mijn man te veel. Tijdens onze vakanties en weekenden wandelen wij veel en uiteraard gaat Fleur dan mee. Wij hebben er veel plezier in om mee te lopen met onder andere de DIN-fonds wandelingen. Ook Fleur heeft het naar haar zin met andere stippels. Ik kijk ernaar uit om te helpen de NCDH evenementen tot een succes te maken." ~ Monique

 

Naast de commissieleden staan er ook altijd vrijwilligers klaar om op de dag zelf een steentje bij te dragen. Bij het organiseren van deze evenementen staat gezelligheid en sfeer voorop! Lijkt het jou leuk om de evenementencommissie hierbij te helpen? Je bent van harte welkom. 

De taken bestaan o.a. uit:

  • Vergaderingen over de jaarplanning
  • Vergaderingen over de te organiseren evenementen
  • Contact leggen en onderhouden met derden i.v.m. reserveringen, sponsoring, besprekingen e.d.
  • Communicatie rondom een komend evenement 
  • Organisatie en uitvoerende taken op de dag zelf
  • Het gezamenlijk bijhouden van begroting en uitgaven